يکشنبه،09 ارديبهشت 1403 English

معاونت تحقيقات و فناوري

Lorestan
University of Medical Sciences


   
    • راه اندازي سامانه جديد مديريت اطلاعات پژوهشي در دانشگاه علوم پزشكي لرستان
      كد خبر: 17983
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
      تعداد بازديد: 121

      راه اندازي سامانه جديد مديريت اطلاعات پژوهشي در دانشگاه علوم پزشكي لرستان

       

       با توجه به پيشرفت روز افزون فن آوري اطلاعات و نياز به حضور سيستم هاي مديريتي مبتني بر وب، سيستم جامع مديريت اطلاعات و فرايندهاي پژوهشي (پژوهشيار) در دانشگاه علوم پزشكي لرستان خريداري و راه اندازي گرديد.

       

      پياده سازي اين سيستم امسال در دانشگاه علوم پزشكي لرستان از مهر ماه آغاز گرديد، هم اكنون اين نرم افزار به صورت كاملا عملياتي در اين دانشگاه و بسياري از سازمانها و دانشگاههاي كشور مطرح كشور از جمله دانشگاه تهران، اصفهان ... در حال استفاده مي باشد. سامانه پژوهشيار يك سامانه مديريتي مي باشد كه كليه فرآيندهاي علمي و پژوهشي را به صورت كاملا الكترونيكي انجام داده و همه فرايند ها به صورت يكپارچه و در يك محيط كاملا مبتني بر وب و با ساختار سلسله مراتبي اجرا مي شود. هدف از طراحي اين سيستم، مكانيزه كردن واحد پژوهشي در دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و مراكز علمي پژوهشي مي باشد.

       

      سامانه مديريت اطلاعات پژوهشي، به عنوان يك ابزار جامع، در مراكز تحقيقاتي و پژوهشي ، دانش پژوهان و پژوهشگران را قادر مي سازد تا در كمترين زمان ممكن روندهاي  پژوهشي را طي كنند.  بر اين اساس نه  تنها سرعت پيشرفت روند طرح ها و پروژه ها افزايش مي يابد بلكه  بروكراسي هاي سازماني براي طي شدن مراحل اجراي يك طرح پژوهشي، پايان نامه، مقاله و تشويق مقاله وساير موارد مورد نياز را در معاونت پژوهشي، تسهيل مي گردد. از جمله قابليت هاي ديگر پژوهشيار مي توان به دسترسي سريع به اطلاعات، پيگيري آسان براي كاربران مختلف، تحت پوشش قرار دادن كاربران مختلف و سهولت در استفاده ودسترسي مديران به اطلاعات را نام برد كه هر كدام بر افزايش كارايي و اثربخشي يك واحد پژوهشي اشاره دارد.

       

      مديران با دسترسي به داشبوردهاي متنوع مديريتي و در اختيار داشتن ابزار متنوع مديريتي مي توانند با بررسي و پايش اطلاعات موجود در سيستم، نسبت به اتخاذ تصميمات مديريتي اقدامات مفيدي انجام دهند.
      وظيفه اصلي پژوهشيار( سامانه مديريت اطلاعات پژوهشي) تسهيل فرآيند پژوهشي در يك سازمان و سيستماتيك نمودن كليه فرايندهاي پژوهشي درون سازماني و برون سازماني از بدو مطرح شدن يك طرح، پايان نامه ، مقاله و ساير المانهاي پژوهشي تا مراحل انتهايي آن  مي باشد. به گونه اي كه كاربران قادر هستند تمام مراحل نيازهاي پژوهشي خود را با مراجعه به اين سامانه مرتفع نمايند.

      • تسهيل در انجام فرايندهاي پژوهشي
      • دسترسي آسان به اطلاعات
      • پيگيري آسان از طريق سامانه
      • سهولت در استفاده براي كاربران
      • تسهيل در گزارش گيري مديران از سامانه
      • عدم نياز به مراجعه حضوري پژوهشگران
      • حذف حداكثري استفاده از كاغذ در سازمان

       

       

      سامانه مديريت اطلاعات پژوهشي دانشگاه علوم پزشكي لرستان

       

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543338 آخرین به روزرسانی: 09 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints

.

ادرس: خرم اباد، كمالوند، كيلومتر٤ جاده خرم اباد- بروجرد، مجتمع پرديس دانشگاهي علوم پزشكي لرستان، معاونت تحقيقات و فناوري
تلفن:06633120172 فكس:06633120173
ايميل حقوقي: research@ lums.ac.ir
Page created in 0.6221718788147 seconds.
memoryUsage : 8513Kb