جمعه،10 فروردين 1403 English

معاونت تحقيقات و فناوري

Lorestan
University of Medical Sciences


   
    • جايزه مؤسسه ملي توسعه تحقيقات علوم پزشكي ايران (نيماد) براي «هكاتون بازي‌هاي جدي ۱۳۹۷»
      كد خبر: 14675
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
      تعداد بازديد: 108

      جايزه مؤسسه ملي توسعه تحقيقات علوم پزشكي ايران (نيماد) براي «هكاتون بازي‌هاي جدي ۱۳۹۷»

       مؤسسه ملي توسعه تحقيقات علوم پزشكي ايران (نيماد) حامي «جايزه بازي‌هاي جدي ۱۳۹۷» است و برنده گيم‌جم، جايزه ۱۰ ميليون توماني از اين مؤسسه دريافت مي‌كند. با حمايت «نيماد» و راهنمايي مِنتورهاي اين موسسه، تيم‌هاي حاضر در هكاتون به توسعه يك بازي در حوزه بهداشت و درمان خواهند پرداخت. 

      «مؤسسه ملي توسعه تحقيقات علوم پزشكي ايران (نيماد)» يك نهاد دولتي وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي است كه به منظور رهبري، مديريت، حمايت و توسعه تحقيقات علوم پزشكي در كشور در خردادماه سال ۱۳۹۴ راه‌اندازي شده است. هدف اصلي مؤسسه، ارتقاي كيفي تحقيقات و آموزش نيروي انساني محقق جهت حل مشكلات اساسي بخش سلامت و اشاعه فرهنگ تحقيق و در نتيجه توسعه پايدار علمي و اقتصادي كشور است.
      در اين راستا مؤسسه نيماد فراخوان گرنت‌هاي مختلف تحقيقاتي و برگزاري كارگاه‌هاي آموزشي با بهره‌گيري از اساتيد ايراني غيرمقيم را جهت توسعه و ارتقاي پژوهش‌هاي علوم پزشكي در برنامه كاري خود دارد. يكي از حيطه‌هاي مورد توجه اين مؤسسه توسعه فناوري‌هاي سلامت و ايجاد سازوكارهاي زيرساختي براي تبديل دانش به فناوري، تجاري‌سازي و افزايش ثروت ملي است كه اميد دارد با حمايت از توليد بازي‌هاي جدي براي حل چالش‌هاي سلامت در اين راه گام بردارد.
      بر اين اساس «نيماد» علاوه بر اعطاي جايزه ۱۰ ميليون توماني به برنده «هكاتون بازي­هاي جدي ۱۳۹۷»، از كارشناسان خبره خود در حوزه بهداشت و درمان براي مِنتورينگ تيم­هاي حاضر در گيم­جم استفاده مي­كند. برنده هكاتون بر اساس كيفيت فني و ميزان دقت علمي بازي براي حل مسئله طرح شده در حوزه بهداشت و درمان انتخاب مي­شود. لازم به ذكر است كه جزئيات مسئله اصلي، در روز آغاز هكاتون توسط نماينده «نيماد» مطرح خواهد شد.
      در اولين دوره از «هكاتون بازي‌هاي جدي»، تيم‌هاي ثبت‌نام‌كننده در هكاتون با راهنمايي مِنتورها به رقابت و توليد يك بازي جدي (نهايتا تا سطح نسخه دِمو) با موضوع محوري تعيين شده در حوزه بهداشت و درمان مي‌پردازند. علاوه بر اينكه برنده «هكاتون بازي‌هاي جدي» جايزه ۱۰ ميليون توماني دريافت مي‌كند، شركت‌كنندگان در هكاتون مورد حمايت‌هاي مستقيم و غيرمستقيم قرار مي‌گيرند. همچنين تلاش شده است تا حد امكان، تيم‌هاي منتخب، پس از فرايند جايزه از امكان حضور در برنامه‌هاي شتاب‌دهي، معرفي بازي به سرمايه‌گذاران و عقد قرارداد با مجموعه‌ سفارش‌دهنده بازي‌ جدي بهره‌مند شوند. براي شركت در اين بخش پس از دريافت فرم ثبت‌نام در «هكاتون بازي‌هاي جدي ۱۳۹۷» از اينجا و تكميل اطلاعات موردنياز، يك فايل Zip حاوي PDF و Word فرم تكميل شده را به آدرس direc@ircg.ir  ايميل كنيد.
      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543263 آخرین به روزرسانی: 08 فروردين 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints

.

ادرس: خرم اباد، كمالوند، كيلومتر٤ جاده خرم اباد- بروجرد، مجتمع پرديس دانشگاهي علوم پزشكي لرستان، معاونت تحقيقات و فناوري
تلفن:06633120172 فكس:06633120173
ايميل حقوقي: research@ lums.ac.ir
Page created in 0.64067387580872 seconds.
memoryUsage : 6752Kb