شنبه،01 ارديبهشت 1403 English

معاونت تحقيقات و فناوري

Lorestan
University of Medical Sciences


   
    • معاونت تحقيقات و فناوري
      كد اطلاعيه: 3757
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۸/۰۲
      تعداد بازديد: 332

      پنجمين فراخوان «نيماد» براي اعطاي گرنت اصلي به محققان

      ✅مؤسسه ملي توسعه تحقيقات علوم پزشكي پنجمين فراخوان اعطاي گرنت اصلي به محققان را منتشر كرد.

      ✅مهلت ارسال طرح‌ها از اول تا ۳۰ آبان‌ ۹۶ خواهد بود.

      ✅طرح‌هاي ارايه شده در گرنت اصلي بايد فرادانشگاهي بوده و منطبق با محورهاي ارايه شده در فهرست اولويت‌هاي كميته‌هاي نيماد باشند.

      ✅بر اساس اين فراخوان، طرح‌هايي كه موضوع آن‌ها بررسي اثربخشي و عوارض تركيبات (اعم از شيميايي و گياهي) است بايد ابتدا مطالعات پايه (حيواني، سلولي، آنزيمي و نظاير آن) آن در سطح دانشگاهي انجام شود و طرح ارايه شده به مؤسسه بر اساس نتايج مرحله اول طراحي و ارسال شود.

      ✅همچنين طرح‌هايي كه با مشاركت سازمان‌‌ها و نهادهاي بين‌المللي انجام مي‌شود بايد مراحل انجام طرح در ايران كاملا تبيين شده و دستاورد طرح براي كشور به طور شفاف توضيح داده شود. جلب مشاركت‌هاي ملي و بين‌المللي (در صورت ارايه مستندات قانوني)، به كسب امتياز بالاتري براي طرح منجر خواهد شد.
      ✅چنانچه طرح ارسالي در فراخوان‌‌هاي قبلي مورد پذيرش قرار نگرفته ارسال مجدد آن تنها در شرايطي مورد قبول است كه تغييرات و به روزرساني طرح ارايه شده (به خصوص اعمال نظرات داوران در مرحله طرح كامل) در فايل جداگانه‌اي به طور كامل و شفاف توضيح داده شده باشد. در غير اين صورت طرح به مراحل بعدي راه پيدا نخواهد كرد و مسكوت اعلام خواهد شد.
      ✅بودجه طرح‌هاي ارايه شده به مؤسسه نيز بايد منطقي و مبتني بر محاسبات دقيق باشد. بديهي است عدم تناسب بودجه با موضوع و روش كار مي‌تواند به عدم پذيرش طرح منجر شود.
      ✅بودجه‌ طرح‌‌هاي مصوب گرنت اصلي بر اساس موضوع و روش كار تاكنون بسيار متنوع بوده و از پنجاه ميليون تومان تا بيش از يك ميليارد تومان را در برمي‌گيرد.
      ✅طرح‌هاي تحقيقاتي سالانه يك يا دو بار فراخوان مي‌شوند و مهلت هيچ يك از فراخوان‌‌هاي مؤسسه تمديد نخواهد شد و بهتر است متقاضيان حداقل سه روز پيش از پايان مهلت اقدام به ارسال كنند تا در صورت هرگونه كسر مدرك و نقص اطلاعات فرصتي براي بازبيني و تصحيح آن باشد 
      ✅با توجه به بودجه محدود مؤسسه و به منظور جلوگيري از اتلاف وقت متقاضيان گرنت، فرايند ارزيابي طرح در اين مؤسسه در دو مرحله طرح‌هاي پژوهشي اوليه -فقط به زبان انگليسي - و طرح‌هاي پژوهشي كامل - فقط به زبان انگليسي - صورت مي‌گيرد( حداقل يك داور از سه داور از دانشمندان خارج از ايران انتخاب مي‌شوند ) 
      ✅هر فرد متقاضي مي‌تواند فقط يك طرح (گرنت اصلي يا گرنت محقق جوان) در هر فراخوان ثبت كند و چنانچه طرح مصوب در حال اجرا  (گرنت اصلي يا گرنت محقق جوان) داشته باشد تا زماني كه آن را به اتمام نرساند نمي‌تواند طرح جديدي را ارسال كند.
      ✅محقق اصلي بايد مقيم داخل (محل كار وي در داخل كشور) يا محقق ايراني غيرمقيم با وابستگي دانشگاهي به يكي از دانشگاه‌هاي علوم پزشكي در داخل كشور باشد.
      ✅وابستگي دانشگاهي محقق اصلي مي‌تواند دانشگاه‌هاي غيرعلوم پزشكي باشد ولي با توجه به رسالت مؤسسه در حمايت از طرح‌هاي تحقيقاتي سلامت، حداكثر 20 درصد از بودجه مؤسسه به طرح‌هايي كه محقق اصلي در دانشگاه‌هاي غيرعلوم پزشكي شاغل است تخصيص مي‌يابد.
      ✅متقاضيان جهت كسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند به وب‌سايت نيماد (بخش گرنتهاي تحقيقاتي/ راهنماي متقاضيان) مراجعه كنند.



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543316 آخرین به روزرسانی: 30 فروردين 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints

.

ادرس: خرم اباد، كمالوند، كيلومتر٤ جاده خرم اباد- بروجرد، مجتمع پرديس دانشگاهي علوم پزشكي لرستان، معاونت تحقيقات و فناوري
تلفن:06633120172 فكس:06633120173
ايميل حقوقي: research@ lums.ac.ir
Page created in 0.51144003868103 seconds.
memoryUsage : 6723Kb