چهارشنبه،30 خرداد 1403 English

معاونت تحقيقات و فناوري

Lorestan
University of Medical Sciences


   
    • برگزاري نشست خبري با حضور معاونين دانشگاه و خبرگزاري استان در مجتمع پرديس دانشگاهي كمالوند
      كد خبر: 21936
      تاريخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
      تعداد بازديد: 142

      برگزاري نشست خبري با حضور معاونين دانشگاه و خبرگزاري استان در مجتمع پرديس دانشگاهي كمالوند

      برگزاري نشست خبري با حضور معاونين دانشگاه و خبرگزاري استان در مجتمع پرديس دانشگاهي كمالوند
      نشست خبري معاونين تحقيقات و فناوري،  آموزشي و دانشجويي و فرهنگي دانشگاه علوم پزشكي لرستان با حضور خبرنگاران خبرگزاري هاي استان صبح امروز در سالن شهيد مطهري دانشكده پزشكي مجتمع پرديس دانشگاهي كمالوند برگزار شد.
      در اين نشست كه محور بحث آن ارائه گزارش عمكرد و بيان برنامه ها ، اهداف و پيشرفت هاي علمي ، آموزشي ، فعاليت هاي دانشجويي و توليدات فناورانه در حوزه هاي مختلف معاونت هاي آموزشي ، تحقيقات و فناوري و دانشجويي و فرهنگي دانشگاه علوم پزشكي استان بود ؛ معاونين دانشگاه ، گزارشي از عملكرد حوزه ي كاري خود را ارائه دادند. در پايان اين نشست ، جلسه ي پرسش و پاسخ برگزار شد و معاونين دانشگاه به سوالات خبرنگاران خبرگزاري هاي استان و متناسب با حوزه ي كاري خود پاسخ دادند.

       

      مدير مجتمع پرديس دانشگاهي كمالوند و معاون تحقيقات و فناوري دانشگاه در نشست خبري گفت ؛
      خبرنگاران در كنار نقاط ضعف ، نقاط قوت دانشگاه را نيز بيان كنند 

      در اين نشست خبري كه با حضور معاونين آموزشي ، تحقيقات و فناوري و دانشجويي و فرهنگي دانشگاه علوم‌پزشكي استان و خبرنگاران خبرگزاري هاي لرستان برگزار شد ؛ دكتر فلاحي اظهار داشت:
      عملكرد دانشگاه علوم پزشكي استان لرستان در بحث ارتقا شاخص ها در حوزه هاي پژوهشي ، تحقيقاتي ، آموزش ، دانشجويي و فرهنگي ، كوويد ۱۹ و توليدات فناورانه ، متناسب با زير ساخت هاي موجود دانشگاه و جايگاه آن كه جز دانشگاه هاي تيپ ۲ مي باشد ؛ قابل قبول مي باشد و كسب رتبه هاي مختلف از نظر علمي و فعالت هاي دانشجويي ،  طرح هاي تحقيقاتي و دانش بنيان در بين دانشگاه هاي هم تيپ ؛ حكايت از تلاش هاي همه جانبه و تحقق اهداف سازماني در حوزه هاي مختلف و متناسب با برنامه ها و اهداف كلي دانشگاه است و هر معاوني به ارائه گزارش عملكرد حوزه كاري خود مي پردازد و پاسخگوي سوالات شما خبرنگاران عزيز خواهند بود. 
       

      دكتر فلاحي معاون تحقيقات و فناوري دانشگاه با بيان اينكه خبرنگاران در خبرگزاري ها و رسانه هاي استان ،
      بايد با حساسيت كلي نسبت به انعكاس عملكرد دانشگاه علوم پزشكي و معاونت هاي مربوطه بپردازند ؛ گفت: خبرنگاران در بحث ارائه گزارش عملكردي متناسب با ارزشيابي هاي وزارتي ، پايش ها و بيان برنامه هاي عملياتي ، كسب رتبه هاي پژوهش محور ، فناورانه ، اخذ مجوزها ، ارتقا شاخص ها و فعاليت هاي دانشجويي و فرهنگي و با توجه به حساسيتي كه ممكن است بوجود بيايد ؛ آنان در كنار انعكاس نقاط ضعف ، بايد نقاط قوت را نيز بيان كنند تا مخاطبان با ديد بازتري نسبت به عملكرد ما قضاوت كنند .

      دكتر فلاحي با اشاره به كسب رتبه هاي پژوهشي و ارتقا شاخص ها، اظهار داشت : بايد شاخص ها درست باشند تا در ارزيابي هاي صورت گرفته رتبه دقيق هر دانشگاهي مشخص شود و تمام فرآيندها  بر اساس برنامه ريزي هاي پيش بيني شده و پيش رو باشد تا مطابق با آن درست حركت كرده و روند كار موفقيت آميز باشد.

       معاون تحقيقات و فناوري دانشگاه ، تغيير كاركرد آزمايشگاه هپاتيت براي گرفتن تست PCR با شيوع كرونا در استان را يكي از اولين اقدامات موثر اين حوزه در راستاي مبارزه و مقابله با كرونا دانست و گفت : راه اندازي اولين آزمايشگاه كوويد در استان با تغيير آزمايشگاه هپاتيت به آزمايشگاه مرجع استان باعث تسريع تست گيري از بيماران كوويد شد كه تا كنون بالغ بر ۲۵ هزار تست در اين مركز گرفته شده و نتيجه اش شناسايي به موقع و سير مراحل درماني است كه ميانگين آمار فوتي هاي استان را از ميانگين فوتي هاي كشوي پايين تر آورده است.


       سه شنبه ششم مهرماه ۱۴۰۰
      علي حيدري / وبدا لرستان
      #پويشهمدليبا‎مدافعانسلامت
      #منماسكميزنم
      #هرخانهيكپايگاهسلامت


       webda.lums.ac.ir

      t.me/webdalorestan

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543399 آخرین به روزرسانی: 27 خرداد 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints

.

ادرس: خرم اباد، كمالوند، كيلومتر٤ جاده خرم اباد- بروجرد، مجتمع پرديس دانشگاهي علوم پزشكي لرستان، معاونت تحقيقات و فناوري
تلفن:06633120172 فكس:06633120173
ايميل حقوقي: research@ lums.ac.ir
Page created in 1.0781681537628 seconds.
memoryUsage : 10143Kb