سه شنبه،26 تير 1403 English

معاونت تحقيقات و فناوري

Lorestan
University of Medical Sciences


   
    • فراخوان عضويت در شوراي عالي علمي سازمان جهاني بهداشت
      كد اطلاعيه: 4817
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
      تعداد بازديد: 261

      فراخوان عضويت در شوراي عالي علمي سازمان جهاني بهداشت

      دپارتمان علم (Science Division) سازمان جهاني بهداشت از ماه مارس 2019 با هدف اطمينان از همگام بودن آن سازمان با پيشرفت‌هاي علمي اخير در نظام سلامت و شناخت فرصت‌هاي به‌كارگيري پيشرفت‌هاي حاصل در راستاي بهبود نظام سلامت جهاني و نيز اطمينان از برتري، ارتباط و بازدهي عملكردهاي اصلي فني آن سازمان شامل كالاهاي سلامت عمومي و پژوهش راه اندازي شده است. لذا مدير كل آن سازمان بر آن شد تا به دنبال تاسيس دپارتمان مذكور يك شوراي عالي علمي متشكل از كارشناسان و متخصصان بين‌المللي در حوزه‌هاي مختلف تشكيل دهد تا به عنوان صداي رهبران علمي‌اي باشد كه به عنوان مشاوران مستقيم اين سازمان در تعيين موضوعات علمي اولويت‌دار و پيشرفت‌هاي حاصل در زمينه علم و فناوري با اثر مستقيم بر سلامت جهاني هستند.

       

      لذا با عنايت به درخواست آن سازمان مبني بر اطلاع‌رساني فراخوان عضويت علاقه‌مندان در  شوراي مذكور كه داراي سوابق برجسته علمي در حوزه‌هايي متناسب با فعاليت اعضاي شورا نظير تحقيقات زيست پزشكي، اقتصاد سلامت، حقوق بشر، علوم اجتماعي، نظام‌هاي سلامت، حقوق، حاكميت، اخلاق، تغييرات آب و هوايي، سلامت، ... مي‌باشد، خواهشمند است دستور فرمايند ترتيبي اتخاذ شود تا اين موضوع به نحو مقتضي اطلاع‌رساني شود.  

       

      كسب اطلاعات بيشتر در زمينه نحوه ارسال درخواست متقاضيان و احراز شرايط عضويت در آن شورا، نحوه گزينش متقاضيان و همچنين وظايف اعضاي شورا و زمينه‌هاي فعاليت ايشان از طريق مراجعه به لينك و مكاتبه با آدرس ايميل زير امكان‌پذير است.

       - https://www.who.int/news-room/articles-detail/who-science-council

       - ScienceCouncil@who.int

      مهلت شركت در فراخوان مذكور و ارسال مدارك روز دوشنبه 24 شهريور ماه سال جاري (14 سپتامبر 2020) تا ساعت 17:00 به وقت اروپاي مركزي خواهد بود.

      لازم به ذكر است معاونت تحقيقات و فناوري و اداره كل همكاري‌هاي بين‌الملل وزارت بهداشت امكان پاسخگويي به سؤالات متقاضيان و معرفي ايشان به آن سازمان را نخواهند داشت و اين موضوع صرفا با ارسال درخواست توسط شخص متقاضي طبق دستورالعمل لينك فوق امكان‌پذير است.

       




دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543443 آخرین به روزرسانی: 31 خرداد 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints

.

ادرس: خرم اباد، كمالوند، كيلومتر٤ جاده خرم اباد- بروجرد، مجتمع پرديس دانشگاهي علوم پزشكي لرستان، معاونت تحقيقات و فناوري
تلفن:06633120172 فكس:06633120173
ايميل حقوقي: research@ lums.ac.ir
Page created in 0.72291421890259 seconds.
memoryUsage : 8606Kb